29.03.2019 godz.13:00 – 15:00
Nie pozwól by internetowa rewolucja ominęła Twoje biuro podróży! Zobacz jak internet pomoże Ci dotrzeć do nowych klientów i komunikować się z obecnymi. Podczas warsztatów dowiesz się jak dotrzeć do potencjalnych klientów w okolicy, jak zaprezentować swoją ofertę na wizytówce firmy w Google i z jakich narzędzi można skorzystać aby zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku.
Zajęcia staną się również inspiracją do tego aby wykorzystać możliwości marketingu internetowego do dalszego rozwoju biura, chociażby przez znalezienie klientów zainteresowanych skorzystaniem z naszych usług za granicą.
Google Internetowe Rewolucje to bezpłatny projekt, skierowany do małych i średnich firm, w którym możesz wziąć udział również po powrocie ze szkolenia. Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnego wsparcia i doświadczenia naszego doradcy. Doradca przeanalizuje potrzeby Twojej firmy i przygotuje dla niego plan działania, który pomoże rozwinąć firmę w sieci. Dołącz do projektu!
Szkolenie poprowadzi Paweł Bilczyński, trener w projekcie Google Internetowe Rewolucje
Paweł Bilczyński
Z marketingiem związany zawodowo od ponad dziesięciu lat, doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek – operatora międzynarodowych linii autokarowych oraz jednego z największych polskich operatorów logistycznych. Zna rynek turystyczny z własnych doświadczeń. Pracował przy obsłudze produktu turystycznego na kilku etapach – jako osoba projektująca ofertę, prowadząc kampanie marketingowe, a także na “pierwszej linii” pracując z grupami w roli pilota wycieczek i przewodnika. Marketingiem internetowym zajmuje się od 2010 roku, posiada Certyfikaty Google Ads. Od 2015 do 2018 roku, do czasu wygaszenia tego program w Polsce prowadził szkolenia jako Certyfikowany Trener Google AdWords. W jednej z wiodących agencji marketingu internetowego był odpowiedzialny za tworzenie i realizację optymalnej strategii SEM, komunikację i prawidłowy przebieg wszelkich
podejmowanych działań w zakresie współpracy przy kampaniach dla klientów z branży finansowej i odzieżowej.
Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Od 2015 roku jest zaangażowany w organizację projektu Google Internetowe Rewolucje, w czasie którego tysiące polskich przedsiębiorców z skorzystało ze współpracy z dedykowanymi
doradcami w zakresie marketingu internetowego. Na potrzeby tego projektu zajmował się m.in. współtworzeniem materiałów edukacyjnych i szkoleniem grupy ekspertów. Jest absolwentem Szkoły Trenerów Meritum i Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET. Jego ambicją jest prowadzenie szkoleń w
taki sposób, aby jak najpełniej realizowały cele ich uczestników. Aby zachować równowagę między światem wirtualnym a realnym lubi na kilka dni wyjechać w miejsce bez dostępu do Internetu. Wolny czas spędza na wędrówkach po górach, jest przewodnikiem beskidzkim. Mieszka w Katowicach.