Paweł Bilczyński – Z marketingiem związany zawodowo od ponad dziesięciu lat, doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek – operatora międzynarodowych linii autokarowych oraz jednego z największych polskich operatorów logistycznych. Zna rynek turystyczny z własnych doświadczeń. Pracował przy obsłudze produktu turystycznego na kilku etapach – jako osoba projektująca ofertę, prowadząc kampanie marketingowe, a także na “pierwszej linii” pracując z grupami w roli pilota wycieczek i przewodnika. Marketingiem internetowym zajmuje się od 2010 roku, posiada Certyfikaty Google Ads. Od 2015 do 2018 roku, do czasu wygaszenia tego program w Polsce prowadził szkolenia jako Certyfikowany Trener Google AdWords. W jednej z wiodących agencji marketingu internetowego był odpowiedzialny za tworzenie i realizację optymalnej strategii SEM, komunikację i prawidłowy przebieg wszelkich podejmowanych działań w zakresie współpracy przy kampaniach dla klientów z branży finansowej i odzieżowej. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Od 2015 roku jest zaangażowany w organizację projektu Google Internetowe Rewolucje, w czasie którego tysiące polskich przedsiębiorców z skorzystało ze współpracy z dedykowanymi doradcami w zakresie marketingu internetowego. Na potrzeby tego projektu zajmował się m.in. współtworzeniem materiałów edukacyjnych i szkoleniem grupy ekspertów. Jest absolwentem Szkoły Trenerów Meritum i Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET. Jego ambicją jest prowadzenie szkoleń w taki sposób, aby jak najpełniej realizowały cele ich uczestników. Aby zachować równowagę między światem wirtualnym a realnym lubi na kilka dni wyjechać w miejsce bez dostępu do Internetu. Wolny czas spędza na wędrówkach po górach, jest przewodnikiem beskidzkim. Mieszka w Katowicach..