KONFERENCJA BRANŻOWA

Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji branżowej pt.:

„PODRÓŻE (DO) PRZYSZŁOŚCI

– Potencjał, kreacja, aspekty prawne w turystyce”

która odbędzie się w ramach

XXV Międzynarodowych Targów Turystyki Globalnie w Katowicach
Miejsce wydarzenia: MCK w Katowicach 29 marca 2019

PROGRAM KONFERENCJI
11:25 Oficjalne rozpoczęcie konferencji
11:30-12:55 Nie płać ogromnych kar za nieznajomość przepisów – Prezentacja Polskiej Izby Turystyki
13:00-14:55 Jak dzięki internetowi zdobyć nowych klientów dla Twojego biura podróży? – Paweł Bilczyński, Google internetowe rewolucje
15:00-15:25 Szczepienia dla podróżujących – Piotr Kajfasz, Szczepienia dla podróżujących
15:30-15:55 Katowice Airport – zmieniamy się dla WAS – Katowice Airport
16:00-16:25 Budowanie lokalnych sieci współpracy biznesu i szkół kształcących w zawodach turystycznych – Akademia Rainbow
16:30-17:00 Zintegrowany system kwalifikacji w turystyce – Aleksandra Wojciechowska, Artur Wieczorek (Instytut Badań Edukacyjnych)
PRELEGENCI
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dr n. med. Piotr Kajfasz – wieloletni pracownik Kliniki Chorób Odzwierzęcych i Tropikalnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Jest specjalistą w zakresie chorób zakaźnych, medycyny morskiej i tropikalnej. Pełni funkcję wiceprezesa Polskiego Towarzystwa Medycyny Morskiej, Tropikalnej i Podróży. Autor wielu publikacji poświęconych malarii, immunizacji przedwyjazdowej, toksoplazmozy ciężarnych, boreliozy. Współautor kilku podręczników akademickich, między innymi: pod redakcją prof. Z. Dziubka, pod redakcją prof. J. Cianciary i prof. J. Juszczyka.

Paweł Bilczyński

Paweł Bilczyński – Z marketingiem związany zawodowo od ponad dziesięciu lat, doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek – operatora międzynarodowych linii autokarowych oraz jednego z największych polskich operatorów logistycznych. Zna rynek turystyczny z własnych doświadczeń. Pracował przy obsłudze produktu turystycznego na kilku etapach – jako osoba projektująca ofertę, prowadząc kampanie marketingowe, a także na “pierwszej linii” pracując z grupami w roli pilota wycieczek i przewodnika. Marketingiem internetowym zajmuje się od 2010 roku, posiada Certyfikaty Google Ads. Od 2015 do 2018 roku, do czasu wygaszenia tego program w Polsce prowadził szkolenia jako Certyfikowany Trener Google AdWords. W jednej z wiodących agencji marketingu internetowego był odpowiedzialny za tworzenie i realizację optymalnej strategii SEM, komunikację i prawidłowy przebieg wszelkich podejmowanych działań w zakresie współpracy przy kampaniach dla klientów z branży finansowej i odzieżowej. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Od 2015 roku jest zaangażowany w organizację projektu Google Internetowe Rewolucje, w czasie którego tysiące polskich przedsiębiorców z skorzystało ze współpracy z dedykowanymi doradcami w zakresie marketingu internetowego. Na potrzeby tego projektu zajmował się m.in. współtworzeniem materiałów edukacyjnych i szkoleniem grupy ekspertów. Jest absolwentem Szkoły Trenerów Meritum i Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET. Jego ambicją jest prowadzenie szkoleń w taki sposób, aby jak najpełniej realizowały cele ich uczestników. Aby zachować równowagę między światem wirtualnym a realnym lubi na kilka dni wyjechać w miejsce bez dostępu do Internetu. Wolny czas spędza na wędrówkach po górach, jest przewodnikiem beskidzkim. Mieszka w Katowicach..

A. Wodzyńska

Aleksandra Wodzyńska W Akademii od 2011 roku szkoli animatorów hotelowych w Polsce i na destynacjach Rainbow, rekrutuje animatorów pracujących w klubach animacyjnych Rainbow, przygotowuje programy animacji dziecięcych, które realizowane są w Figloklubach, i nadzoruje pracę animatorów na destynacjach. Wspiera edukację zawodową w zakresie turystyki koordynując projekt „Klasy Partnerskie” w Rainbow. Jurorka w konkursach branżowych. Publikuje w wydawnictwach naukowych i popularnych artykuły o innowacyjnym sposobie prowadzenia szkoleń animacyjnych w Akademii​. Z wykształcenia pedagog w zakresie animacji społecznej, pracuje na Uniwersytecie Łódzkim, gdzie prowadzi zajęcia warsztatowe z rozwijania kreatywności, pracy z grupą, animowania dzieci i dorosłych w ich czasie wolnym. Doktoryzuje się badając kreatywność animatorów czasu wolnego pracujących w turystyce.